.

>>> Moloko <<< new

meia >>> moloko <<< Core Fishnet Tights plain black
top >>> moloko <<< Skull Shirt red

meias >>> moloko <<< Core Fishnet Tights camo pink/white/yeloow
top >>> moloko <<< Skull Shirt black

meia >>> moloko <<< Core Fishnet Tights camo red
>>> moloko <<< Core Socks & Garter Belt purple  stripe
top >>> moloko <<< Skull Shirt black
top >>> moloko <<< Skull Shirt yellow

new socks >>> moloko <<< Core Socks & Garter Belt black stripe /duas formas de usar
top >>> moloko <<< Skull Shirt black

>>> moloko <<< Core Socks & Garter Belt white stripe
top >>> moloko <<< Skull Shirt yellow

;eu tive uma agradável supresa quando loguei e recebi esses presentes das lokas Moloko..que eu adoro..essas meias estão super na moda e são super estilosas..estava procurando por algo assim a um bom tempo..por isso eu amei ..
garanta as suas e arrasem usando moloko!

styles notes

skin      R E D  mint
hairs     Dura (emo)
sapato  Anex
poses    Purple poses



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Seobloggertemplates

Welcome to Denimore Fashion. Here you will find tips on fashion, decoration, events and everything worth knowing about the second life. If you need any information please do not hesitate to contact me.

0 comentários:

Postar um comentário

Observação: somente um membro deste blog pode postar um comentário.

Tecnologia do Blogger.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

A blog created by Unknown


About Me