.

Showcase D.Select

Essa loja eu  A D O R O !
desde de sempre fui fã e fiel consumidora...sem muito mais...recebi a nova coleção e foi fácil demais fazer esse showcase.,..porque eu sou fã e fã e fã..
confira os novos lançamento de Deetalez..que agora se chama D.select..o nome mudou mas a qualidade continua a mesma...Otima!

New d. Select Pants retro jeans brown
New d. Select Tops bavaria girl jacket brown
hair New [Raspberry]
brincos Mandala
pose Terho

New d. Select Pants wool leggins creme
New d. Select Tops mini jacket olive 
New d.Select maritime Belt white
cabelo Head Mistress

New  d. Select Pants wool leggins black grey
New d. Select Tops cotton lace shirt black

 New d. Select Skirts long hippie skirt blue gold
New d. Select Tops cotton lace shirt white
hair Kik
pose Croire.

New d. Select Skirts long hippie skirt creme
New d. Select Tops cotton undershirt flowers

New d. Select Dresses dirndl summer dress blue 
shoes Aleida

New d. Select Dresses / Suit maritime stripes black
cabelo Ploom!
pose com livro New Yopulga Thanks Adelaide!!

Confira essas e muito mais que esta Disponível em D.select.
Thanks Steffi <3

D.Select

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Seobloggertemplates

Welcome to Denimore Fashion. Here you will find tips on fashion, decoration, events and everything worth knowing about the second life. If you need any information please do not hesitate to contact me.

0 comentários:

Postar um comentário

Observação: somente um membro deste blog pode postar um comentário.

Tecnologia do Blogger.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

A blog created by Unknown


About Me